problemy se stavovym pf - reseni

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Dec 15 11:03:24 CET 2006

On Fri, Dec 15, 2006 at 12:13:56AM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	RFC1323 ano, uz vic nez dvanact let. Vzdycky bylo. Mea culpa.

no... bylo mi vysvetleno ze problem je v tom ze kdyz jsou pravidla jako

pass out on $ext_if from LAN to WORLD keep state
pass in on $ext_if from WORLD to SERVER port 22 # no keep state here

tak to vytvari ten state z toho prvniho pravidla. a z nejakeho mne neznameho
duvodu to nefunguje s tcp window scalingem.

ale je fakt ze ja nevim jak presne tcp scaling funguje takze to nebudu resit.
jen jsem chtel oznamit ze pokud ma nekdo problemy podobne tem co jsem mel
ja tak pridani "flags S/SA" to resi...

to je vse :)

roman