dva monitory, xinerama

Lukas Vana fabian at fabian.cz
Thu Dec 14 14:48:42 CET 2006

Dobry den,

mam dve graficke karty a dva monitory. Nastavil jsem si xorg a uspesne
mi na obou bezi xfce4. Mysi muzu prejizdet mezi monitory, ale na ten
druhy nedostanu zadnou aplikaci. Docetl jsem se, ze to umi xinerama. Ty
se mi ale nedari nainstalovat, protoze ma konflikty. Uz jsem si kvuli
ruznym pokusum rozhazel xorg (uz jsou zase v pohode teda). Problem je
takovyto:

quadrax# pkg_add -r libXinerama
Fetching
ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/ports/i386/packages-6.1-release/Latest/libXinerama.tbz...
Done.
pkg_add: package 'libXinerama-1.0.2' conflicts with xorg-libraries-6.9.0
pkg_add: please use pkg_delete first to remove conflicting package(s) or
-f to force installation

Je to uplne spatne, to co delam? Existuje neco jineho, nez xinerama?
Diky za odpovedi.

--
Lukas Vana (fabian)

IT bridge.net s.r.o.
Vinohradska 184
130 52 Praha 3
Czech republic
tel.: +420 267 132 439
web: http://www.itbridge.net

home page: http://home.fabian.cz
icq: 274000127
irc: #czech at AfterNet, #penguin.cz at IRCNet