pf killne scp spojeni po par sekundach... teda mozna ;)

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Nov 30 20:03:57 CET 2006

zdravim

na 6.1R mam pf firewall+altq, viz
www.stud.fit.vutbr.cz/~xdivac02/pf.conf

problem je v tom ze kdyz dam z jine masiny "scp masina:soubor ."
tak to v pohode zacne kopirovat ale za chvilku skonci s hlaskou:
ead from remote host XXX: Connection reset by peer
lost connection

a na XXX je v logu:

Nov 30 19:38:40 vlk sshd[27210]: fatal: Write failed: Operation not permitted

lehce jsem koukal do zdrojaku a vypada to ze by to mohl byt (lokalni) fw. teda
aspon jediny smysluplny EPERM ktery jsem nasel byl v sys/netinet/tcp_output.c:1168
a vnitrni smysl pro uspech mi rika ze to bude ono ;)

videli jste nekdo todle? tusite o nejake chybe v 6.1R ktera by todle mohla delat?

diky za pripadna doporuceni/rady

roman

p.s. na zadne jine 6.x masine mi to nedela takze je uuplno klidno mozno ze to dela
ISP. zase otoh pry nejaky zakaznik hlasi ze mu nekdy nefunguje web a mohlo byt to byt
to same..