2 IP na jeden jail

Vladimir Dvorak dvorakv at vdsoft.org
Thu Nov 30 18:54:02 CET 2006

Ondra Koutek píše v St 29. 11. 2006 v 10:57 +0100:
> Ahoj,
> narazil jsem na nasledujici problem:
> 1 server ma 2 sitove karty. Bezi FreeBSD 6.1. na prvni sitove karte je
> verejna IP a na druhe je privatni. Nebezi zadny nat, pouze server
> potrebuje pristupovat do obou siti.
> Na tom serveru rozebehnu jail, automaticky mu priradim dalsi verejnou
> IP.
>
> Potud je to jasne reseni.
>
> Otazkou je, kdyz mu budu chtit priradit take IP z privatniho rozsahu,
> aby jail mohl pristupovat na pocitace uvnitr site, jak to udelam?
>
> Ondra

Ahoj,

napr ... assignuj dany jail na privatni IP adresu. Vytvor si pfkove
pravidlo pro forwarding na tuto adresu (vse, co prijde na
bla.bla.bla.bla z internetiho interfacu, posli na privatni IP daneho
jailu) a zaroven NAT, ze to, co odchazi z dane privatni ip adresy jailu
do sveta bude NATovano na bla.bla.bla.bla.

Vladimir Dvorak