RE: Flash disk pod FreeBSD R6.1

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sat Nov 18 17:27:39 CET 2006

> 2GB flashka od A-DATA (akorat jine pouzdro) mi funguje jak jinak bez
> problemu.
>
> Ale s tim, s vyrokem "ze bude fungovat kterakoliv flashka" bych si
> dovoli nesouhlasit:
> Jeste jsem nevidel zadnou flashku s integrovanym scanem otisku prstu
> fungujici pod FreeBSD ... :(

Take bych doporucil davat si vetsi pozor na vyber flash disku. Mel jsem neprijemnou
zkusenost s Corsair Flash Voyager 1G. Se ctenim nejsou potize, ale zapis
po par souborech konci zasekem FreeBSD (nedavno jsem to tady resil).
A zkuste to reklamovat, kdyz to na Windows chodi.
To je take duvod, proc se ptam, abych si nekoupil dalsi flasku, ktera mi bude
na nic.

Karel