Flash disk pod FreeBSD R6.1

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Nov 17 21:16:59 CET 2006

Kaminar wrote:
> Zdravim,
>
> chtel bych si koupit Flash disk, ale pred koupi se chci
> radsi zeptat na vase zkusenosti s flaskama pod R6.x.
> Mam vyhlidnuty tenhle 2G:
> http://www.it.cz/index.php?met=49&produkt_id=5946&

Tento konkretni model nemam, ale tusim RB15 - 512MB a funguje bez
problemu. Dneska jsem tu zrovna zapasil s tim, ze jsem ho rozdelil na
dva oddily, na jednom mam FreeBSD instalator (prevedeny z bootonly.iso)
a druhy oddil je FAT32, kde mam data pro prenos mezi Windowsima PC.
A problemy s tim byly pouze na Win, kde neni podporovano rozdeleni na
vice partitions... ale po pul dennim zapaseni se mi to podarilo obejit.

Miroslav Lachman