OT: pristup k problemom (Was: Re: HELP spadol mi SERVER)

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Fri Nov 17 14:56:35 CET 2006

Ahoj Jaro,

Jaroslav Podhorec wrote:
> Vinclav Erich :
> - nejsom superman,
> - gramatika stoji u mna za ... priznavam a nic stym uz nezrobim,
> - FAQ bolo peve co som studoval a malo pochopil nasledne som to asi dovrzal,
> - ten server je dedicstvo po kamnosovi zostal funkcny ked zomrel,
> - par veci som sa naucil od neho ale malo na spravu FreeBSD
> - o pomoc som prosil ale nevynucujem ju, kto xce pomoze kto ne nepoze,
> - presne popisat problem sa zaciatocnikovy dost tazko pise,
> - a nakoniec vecna otazka konferencie su iba pre profikou ci aj pre lami ?
> [...]

Keby ta mama nekrmila, ked si mal tak asi 30cm od zeme, tak by si sa ani
do prvaku na zakladnej nedostal. Tiez si napodobne vzdal ucenie chodze,
ked si bol male, iba pre to, ze si si parkrat zahucal na zem?

Ked ides k lekarovi, tak mu hovoris, ze pan doktor viete, mna nieco
boli, ale neviem co, neviem to opisat, lebo viete, som medicinu
nestudoval a som zaciatocnik, a keby som k vam neprisiel, ako k
profikovi, tak skapete.. toto by si mu tiez povedal? Asi nie.

Ak sa uz chces branit, skus pouzit slova, ktore ta budu branit a nie
take, co z teba urobia trula. A hlavne, na trhu su knizky o BSD,
minimalne tato (aj ked trosku uz zastarala) stoji za tvoju pozornost:

http://knihy.cpress.cz/Book.asp?ID=652

drzim palce, skus ten svet FreeBSD objavovat aj sam, a nevzdavat sa pri
prvych krokoch.

Martin