HELP spadol mi SERVER

Jaroslav Podhorec fijalka at atlas.cz
Fri Nov 17 10:30:51 CET 2006

Vinclav Erich :
- nejsom superman,
- gramatika stoji u mna za ... priznavam a nic stym uz nezrobim,
- FAQ bolo peve co som studoval a malo pochopil nasledne som to asi dovrzal,
- ten server je dedicstvo po kamnosovi zostal funkcny ked zomrel,
- par veci som sa naucil od neho ale malo na spravu FreeBSD
- o pomoc som prosil ale nevynucujem ju, kto xce pomoze kto ne nepoze,
- presne popisat problem sa zaciatocnikovy dost tazko pise,
- a nakoniec vecna otazka konferencie su iba pre profikou ci aj pre lami ?
- keby neboli lami profici by nemali do coho pichnut a vyhynuli by !!!