reboot sytemu jako user

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 10 07:56:45 CET 2006

martinko napsal/wrote, On 11/10/06 01:52:

> dalsou moznostou je pridat uzivatela do skupiny operator.

	Je to overena zprava ?

	Uz si to zas tak nepamatuju, ale jak jsem koukal do jeho zdrojaku,
pripadalo mi, ze posila signaly napriklad INITu, a na to mu clenstvi ve
skupine operatoru IMHO nestaci.

	Jestli to overene funguje (a ja nerikam, ze ne), musel bych si ty
zdrojaky projit znovu a zjistit, jak je to mozne ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz