Kopirovani souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 5 13:32:55 CET 2006

Kaminar napsal/wrote, On 11/05/06 12:45:

> To bude asi velmi pravdepodobne, ze na vime bude neco takoveho.
> Ale odkud se to bere?

	Z chyby v programovem kodu ? Projevujici se vzdy (jen si nikdo nevsiml,
protoze se projevuje jen v kratkem casovem okne) nebo jen v nekterych
rezimech prace s diskem (softupdates, asynchronni mount) ? Nebo jde
dokonce o chybu cache konkretniho disku (jako hardwaroveho zarizeni),
znovu vzdy nebo jen pri nekterych rezimech cinnosti, a pomohl by update
jeho firmware ci zakaz write-back rezimu ?

	Je sice pravda, ze vim vsechno, ale na nektere veci si proste nedokazu
vzpomenout ... ;-)

> Kompiloval jsem jadro, kde jsem zmenil jen
> zakompilovani
>
> device          atapicam
> device          sound
> device          snd_ich
>
> a kvuli apcupsd jsem vyhodil
> #device         uhid            # "Human Interface Devices"

	Nemyslim, ze by na to melo vliv cokoliv z toho. Predpokladam, ze disk
je namountovany primo a nikoliv pres emulovane SCSI zarizeni.

	Tak nejak sy (mozna spatne) vybavuju, ze na zacatku se mluvilo o tom,
ze je to 6.0-R - to nebyla zrovna vhodna volba pro stabilni stroj.
Zkusil bych z toho pred zkoumanim dalsich moznosti udelat 6.1 ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz