Re: Kopirovani souboru

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sun Nov 5 12:45:58 CET 2006

> 	Zatim se mi zda, ze spis nez v metode porovnani je klic v casovem
> hledisku. At uz se porovnava jakkoli, nejprve se souboru nejakou chvili
> lisi a o neco pozdeji se to "spravi" - pro vsechny porovnavaci metody.
>
> 	To by mohla byt chyba spravy cache.

To bude asi velmi pravdepodobne, ze na vime bude neco takoveho.
Ale odkud se to bere? Kompiloval jsem jadro, kde jsem zmenil jen
zakompilovani

device          atapicam
device          sound
device          snd_ich

a kvuli apcupsd jsem vyhodil
#device         uhid            # "Human Interface Devices"

Karel