Pentium 4 EM64T

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Oct 26 11:49:09 CEST 2006

On Wed, Oct 25, 2006 at 10:31:13AM +0200, Pavel Obr wrote:
> Dobry den,
> budu instalovat "maly" server s Intel?? Pentium 4 630 s technologii EM64T
> a 1 G RAM. (SAMBA+LDAP+APACHE+POSTFIX+CYRUS+MYSQL+antivir).
> Mozna je muj dotaz lehounce mimo, ale je moje rozhodnuti pouzit i386
> architekturu pro provoz misto mozne AMD64 spravne?
> Ctu, ctu, ctu o dane problematice a zda se mi, ze amd64 mi neprinese
> takovou optimalizaci, abych do toho "v klidu mohl jit". Respektive mi
> neprinese optimalizaci prakticky zadnou.

ja osobne bych se amd64 tak nebal, vyvojari to zacinaji docela dost pouzivat
a ta architektura je "cistsi" takze by se tam nemelo vyskytovat tolik problemu.

co se tyce rychlosti tak myslim ze rychlejsi to asi bude, akorat to mozna sezere
kapku vic pameti.

co vam brani nainstalovat nedjriv i386, otestovat a pak amd64 a otestovat a pak
se rozhodnout?