non-mascable interrupt trap

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Oct 25 08:57:51 CEST 2006

> 	A kdyz ta pravidla zkousite rucne "jedno po druhem" tak problem nenastane ?

pravidlama to neni-to jsem zkousel,jsou OK

> 	Nikoli. Pouze synovske procesy. Mam urcite pochybnosti, ze natd je
> synovskym procesem shellu, ze ktereho je wait spousten.
>
> 	Kdyz uz jsme u toho, ja bych nejprve sestrelil natd a pak teprve
> laboroval s firewallem, nicmene, tp nesouvisi s problemem.
>
> 	Nemyslim, ze tohle je vhodna cesta k reseni. Nejprve zjisti, na kterem
> prikazu z toho retezce to vlastne pada. Nepujde-li to jinak, tak
> postupnym zpracovanim retezce dokud padani neustane. je dokonce mozne,
> ze to spadne hned na prvnim prikazu ...
>
> 	Teprve az bude jasne v kterem miste je problem je cas hledat reseni,
> [...]
tim waitem to  asi bude,pokud dam jen

ipfw -f flush && ipfw /etc/rc.firewall.rules && killall natd

a nasledne

 /etc/netstart

vse chodi jak ma.Proto bych to chtel hodit do scriptu a spoustet script na dalku s tim,ze pak by si to pinglo na nejakou IP venku a pokud by nebyla dostupna nacetlo by to konfiguraky ktery jsou vyzkouseny(abych si neustrih spojeni a nemusel ject do prace).Ale  proto bych potreboval nejakou prodlevu pro ukonceni natd a vzhledem k tomu,ze wait se neosvedcil,poradte mi nejakou jinou brzdu