non-mascable interrupt trap

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Oct 24 09:58:46 CEST 2006

po uprave pravidel firewallu jsem pres putty chtel znuvu nacist
pravidla,ale skoncil jsem s nasledujicim vysledkem a totalnim vytuhem
systemu.

non-mascable interrupt trap

pritel google mi nijak nepomoh. pravidla nacitam takto:
ipfw -f flush && ipfw /etc/rc.firewall.rules && killall natd && wait &&
/etc/netstart

system je 5.4.

muze byt problem v tom wait(mel by sice pockat az skonci vsechny procesy
na pozadi,ale nejak se mi nezda,ze by to fungovalo),pripadne mi poradte
neco ,cim ten script zpomalim ,aby se nechal umrit natd v pokoji a pak
spustil netstart

vcera mi ten samej stroj vytuh nez jsem prisel z obeda(upravoval jsem
zrovna pravidla ipfw) a po tvrdym restrtu jsem mel soubor
/etc/rc.firewall.rules uplne vymazany,nastesti jsem mel zalohu,ale je mi
divny ze se ten konfigurak vymazal.

--

s pozdravem
Votruba Jaroslav