FBSD 6.1 SMTP Auth - sendmail make error

Honza devxys at gmail.com
Tue Oct 24 00:32:45 CEST 2006

Naprosto zbabele jsem dal vse ze src (krome games a kernelu kterej uz
mam) a svete div se, funguje.
Kdyz pominu par dalsich problemu kolem, jako zapomenute  "mail install
restart" v /etc/mail a problem s /usr/local/etc/sasldb.db: permission
denied tak to jede.

btw: ciste pro ostani chudaky jako ja, na problem s pravy u sasldb.db zabira:

chown root:wheel /usr/local/etc/sasldb
chmod 600 /usr/local/etc/sasldb

viz http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html

Diky za pomoc,