Preklad OOo

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sun Oct 22 18:55:58 CEST 2006

Zdravim.

Nedavno jsem se tu zminoval o tom, ze mam problem
s prekladem OOo. Cekal jsem na ostrou verzi 2.0.4:-) a povedlo
se mi ji uspesne prelozit. Zaroven jsem take zjistil, cim ten
problem vznikl a bohuzel i nadale vznika.
Mozna se to nekomu muze hodit a tak to sem hazim.

Prekladal jsem s nastavenou promennou WRKDIRPREFIX
do mista, kde bylo dostatek volneho mista na preklad.
Problem zpusobuje program "epm", ktery asi nesnesl
dlouhou cestu ve svem argumentu nebo to bylo dlouhe
na prikazovy interpret. V kazdem pripade pokud jsem provedl
preklad v miste odkazovanem pres symbolicky odkaz na "work",
tak vse probehlo uspesne.

Karel