FreeBSD 6.2 + KDE 3.5.4 + nefunguje cz_qwerty, ale cz ano

barinap at blade-comp.com barinap at blade-comp.com
Fri Oct 20 09:32:15 CEST 2006

Dobry den,
Od Xorg 6.9 se zmenila syntaxe. Ted ma byt:
Option        "XkbLayout" "us,cz"
Option        "XkbVariant" ",qwerty"

Nicmene v teto verzi Xorg je chyba a s qwerty to fungovat nebude. Je treba
upravit konfigurak klavesnice. Odkazu vas na
Archiv konference kde toto bylo reseno. Hledejte upgrade na X.Org 6.9.0 a
prepinani cestiny v archivu.

Pavel Barina