FreeBSD 6.2 + KDE 3.5.4 + nefunguje cz_qwerty, ale cz ano

Miroslav Koula mkoula at gmail.com
Fri Oct 20 01:06:47 CEST 2006

Ahoj,

vcera jsem instaloval FreeBSD 6.2 na desktop spolu s KDE 3.5.4.
Nakonec jsem vsechno jakz takz rozchodil, ale blbne mi nastaveni
klavesnice v xorg.conf. Nastavil jsem v nem klavesnici takto takto:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbModel"      "pc102"
        Option      "XkbLayout"     "us,cz_qwerty"
        Option      "XKbOptions"    "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
EndSection

Ale nefunguje to, ani kdyz dam samotne cz_qwerty, pokud dam vsak jen
cz, tak to funguje... Nenapada Vas kde je zakopany pes? Vzdycky mi to
takto chodilo...

Zkousel jsem i jine klavesnice jako spanelstinu s arabstinu a funguji,
ale jen ta jedna co chi nejvic ne :-(

mIREK