Smazane zavislosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 18 20:41:31 CEST 2006

Miroslav Lachman wrote:
> nasledne jsem zacal vytvaret balicky
> uz pri instalaci... a to tak nejak transparentne nastavenim
> nasledujicich promennych prostredi:
> PKG_TMPDIR=/usr/ports/packages/_pkgtmp
> PACKAGES=/usr/ports/packages
> PORTUPGRADE=-b -e -p

	To 'p' si k portupgrade rad napisu rucne (nekdu tam totiz nechci 'p'
ale naopak 'PP'), ale to misto ukladani jsem zvladnul nejak
transparentneji - od te doby, co jsem vytvoril /usr/local/packages se mi
tam packages ukladaji tak nejak samy - do spravne struktury a vcetne
'Latest' linku.

	Docela se to hodi, protoze mam tuhle strukturu vyexportovanou pres NFS
a na vsech ostatnich pocitacich uz jen instaluji hotove packages (ano,
tam je treba promennou nastavit -
PACKAGESITE=file:///usr/ports/packages/All)