Smazane zavislosti

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Oct 18 14:36:55 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
[...]
> 	Ty nenechavas portupgrade vytvorit z nainstalovaneho portu okamzite
> package ? To nedelas dobre, Jaromire ...
>
> 	Usetril bysis rekompilaci. O vyhodach, jake to ma, kdyz ti to po
> upgrade prestane fungovat a je treba se vratit ke starsi verzi nemluve ...

Z toho uz jsem se taky kdysi poucil a tak jsem nejprve zacal delat
zalozni balicky pri odinstalovani a nasledne jsem zacal vytvaret balicky
uz pri instalaci... a to tak nejak transparentne nastavenim
nasledujicich promennych prostredi:
PKG_TMPDIR=/usr/ports/packages/_pkgtmp
PACKAGES=/usr/ports/packages
PORTUPGRADE=-b -e -p

Samozrejme kazdemu muze vyhovovat jine nastaveni. Me tohle obecne
vyhovuje v tom, ze se mi nestane, ze bych na tu zalohu balicku zapomel,
proste se dela automaticky a ja si jen musim pamatovat, kde ji najdu.

Miroslav Lachman