Smazane zavislosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 18 13:24:55 CEST 2006

Kaminar wrote:

> Bohuzel upgrade 2.2.x se provede na novejsi verzi 2.2.x.
> Verze 2.3 je jako samostatný port.

	Vsak jsem taky nerikal update, ale upgrade ;-)

> Ano, na prvni pohled take nema zadnou zavislost. Ale pri
> "make all-depends-list" se tam objevi. Kazdopadne portupgrade to
> proste upgradoval chtel a bez toho se nechtel hnout.

	Takze to neni bezprostredni zavislost GIMPu, ale az nejake jeho
zavislosti. Na coz je treba davat pozor - kdyz budes ted preinstalovavat
GIMP, tak se nad pritomnosti/nepritomnost ldapu nepozastavi, protoze on
s nim nic primo nema.

> Myslim, ze nejsou v kolizi a mohou byt nainstalovane spolecne. Bohuzel
> portupgradu to vydilo a primo to take uvedl jako problem. Mozna mohlo byt jeste
> reseni portupgrade -f gimp. Tam by to mozna prekousl.

	No, ono je to tak, ze 2.2 je v konfliktu s cimkoliv jinym nez s 2.2.
Zatimco 2.3 zadny konflikt uveden nema. Coz je kazdopadne asymetricke a
zalezi na poradi instalovani. Takze je takrka jiste, ze jedna nebo druha
definice konliktnich portu neni v poradku. Ale ktera, to jsem nezkoumal.

	Uz jsem rikal, ze seznam dependenci je take v /usr/ports/INDEX-6 nebo
jsem to jen rict chtel a zapomel ?