Re: Smazane zavislosti

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Oct 18 11:33:07 CEST 2006

> 	Tys ho nechtel odinstalovat, ale upgradovat na 2.3.

Bohuzel upgrade 2.2.x se provede na novejsi verzi 2.2.x.
Verze 2.3 je jako samostatný port.

> 	Zalezi kolik jich je. Zavislosti lze vycist z makefile prislusneho
> portu. Mimochodem, z nej se mi nezda, z eby gimp byl na ldapu nejak
> zavisly, takze kdyz tvrdis, ze gimp se tvari, jako ze na ldapu zaviusly
> neni, tak me se na tom nic divneho nezda a tak me ...

Ano, na prvni pohled take nema zadnou zavislost. Ale pri
"make all-depends-list" se tam objevi. Kazdopadne portupgrade to
proste upgradoval chtel a bez toho se nechtel hnout.

> 	Mimochodem, ja si tak nejak nemyslim, ze net/openldap22-client a
> net/openldap23-client jsou v konfliktu. Ja je tu kazdopadne mam oba a
> nedosahnul jsem toho zadnymi nestandardnimi postupy.

Myslim, ze nejsou v kolizi a mohou byt nainstalovane spolecne. Bohuzel
portupgradu to vydilo a primo to take uvedl jako problem. Mozna mohlo byt jeste
reseni portupgrade -f gimp. Tam by to mozna prekousl.

Karel