vyzobnuti casti textu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Oct 18 11:36:39 CEST 2006

> To zalezi, jake mas oblibene prostredky a jakou mas znalost toho textu.
> Ja treba pouzivam sed a to tak, ze pouziju delete od zacatku, do te hledane
> posloupnosti, pam druhej sed od koncove posloupnosti do konce a je to
puvodni text musi bejt zachovanej

> Jo a pak je taky otazka, co jsou to "systemove prostredky" protoze systemove
> prostredky pro system V jsou pipa,
pipa -to znam z hospody-v tom se orientuju perfektne :-)) (použivam k
tomu parametr -pullitr)

>  semafor, process, device, ....  a s
> jejich pouzitim to urcite pujde, ale sed a awk jsou uzivatelske programy -

OK -tak pomoci uzivatelskych programu,ktery jsou ve vetsine unix distr.

abych to upresnil jde mi o to,ze pokud vydumpuji jednu DB z mysql musím
z ní nekolik tabulek vyjmout a ulozit do jineho souboru.Pri loadu zpet
do MYSQL se pak musi natahnout nejdrive soubor bez tech tabulek a pak
nasledne soubor s vykrajenyma tabulkama.Jinak se load sprajcne.Mam na to
parser od dodavatele aplikace,ale wokenni a rad bych to delal bez
pouziti windozu.Mozna by se nechalo mysql dumpu nejak domluvil,aby
nedumpoval ty problemovy tabulky a pak dalsim pruchodem dumpu je hodit
do druhyho souboru.
ale podle manu mysqldumpu to nejde(aspon jsem si nejakyho takovyho
parametru nevsim)

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav