Smazane zavislosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 16 16:27:21 CEST 2006

Kaminar napsal/wrote, On 10/16/06 15:58:

> No prave tim to zacalo. :-(
> Tak jsem tu 2.2.x odinstaloval

	Ne - tim to zacalo ;-)

	Tys ho nechtel odinstalovat, ale upgradovat na 2.3.

> No jo jenze, jak uz jsem napsal. Zavislosti jsou fuc a jak ted poznat, co na
> tom vsechno bylo zavisle?

	Zalezi kolik jich je. Zavislosti lze vycist z makefile prislusneho
portu. Mimochodem, z nej se mi nezda, z eby gimp byl na ldapu nejak
zavisly, takze kdyz tvrdis, ze gimp se tvari, jako ze na ldapu zaviusly
neni, tak me se na tom nic divneho nezda a tak me ...

> portupgrade -n -R gimp se chova, jaky by zadna zavislost s openldap nebyla

... nepripada divne.

	Ja mel spis mysli portupgrade -f -[R|r] net/openldap23-client

	Ale ani u toho nevim jiste, jestli to po tvem zasahu zabere.

	Mimochodem, ja si tak nejak nemyslim, ze net/openldap22-client a
net/openldap23-client jsou v konfliktu. Ja je tu kazdopadne mam oba a
nedosahnul jsem toho zadnymi nestandardnimi postupy.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz