Re: Smazane zavislosti

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Mon Oct 16 15:58:29 CEST 2006

> 	Nejsem si jist, jestli to nezvladne napravit 'pkgdb -F' - a pokud ne,

No prave tim to zacalo. :-( Upgradoval jsem gimp, protoze mi zacal
blbnout. Bohuzel doslo ke kolizi u openldap-client. Gimp chtel naistalovat
verzi openldap-2.3 a ta byla v konflitku s jiz nainstalovanou 2.2.x. Tak jsem
tu 2.2.x odinstaloval, ale pak po opetovnem spusteni aktualizace, portupgrade
zacal vyvadet, ze mu vadi neco se zavislosti na openldap (jeste nenainstalovanem)
a ma se to opravit pkgdb -F. Tak jsem to opravil. Bohuzel asi dost neuvazene, protoze
jsem prave dal zavislosti smazat. :-( Spustil jsem opet aktualizaci portupgradem,
ktera se dokoncila, ale bez instalace openldap. Vsechny zavislosti na openldap
jsou fuc. Po te aktualizaci gimpu, jsem zase rucne (make install) nainstaloval
puvodni openldap 2.2.x. Pres pkg_info -rR openldab se nevypisou zadne zavislosti. :-(
a portupgrade -n -R gimp se chova, jaky by zadna zavislost s openldap nebyla.
Coz je divny, kdyz ji puvodne chtel instalovat.

> pak reinstalace openldap-client a zavisejicich balicku (u portupgrade

No jo jenze, jak uz jsem napsal. Zavislosti jsou fuc a jak ted poznat, co na
tom vsechno bylo zavisle?

> option 'r' nebo 'R' - nikdy nevim, ktery z nich je ktery).

Hmmm... taky nechapu proc u portupgrade ty prepinace "r" a "R" obratili vuci
pkg_info. To je tak akorat zadelano na maler. ;-)

Karel