Super router/routery

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Oct 14 20:16:54 CEST 2006

On Sat, 14 Oct 2006, Jan Pechanec wrote:

>	proc? 100Mbit ti v pohode zvladne kazdy dnesni PC. Takze staci kdyz
>to pojede vzdy jen pres jeden.

	plus jsem zapomnel, ze na tech dvou strojich samozrejme musis mit
nejaky dynamicky routing, aby ten co je za nima vedel kam to ma posilat. Ale
jediny co (jestli to dobre chapu) budou ty dva stroje inzerovat je ten
segment ke kterymu jsou pichnuty.

	ten slave to muze inzerovat s vetsi metrikou a pokud bys pouzil
nestavovy ipfw(4), tak i to ti muze byt jedno.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz