cron nechce cronovat-probudilo se to

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Oct 12 09:19:13 CEST 2006

Vladimír Benc napsal/wrote, On 10/12/06 07:10:

> pouze stdout a stderr porad bezi mimo. a to 2> znamena, ze ma i stderr
> nekam presmerovavat a to &1 znamena do prvni pipe (jak bych to
> pojmenoval, pipe to neni, je to redirect)

	Exaktne receno, to prvni otevre descriptor 1 (stdout) na zapis do
souboru /dev/null; to druhe poridi descriptor cislo 2 (stderr) jako
kopii ( dup2(1, 2) )

	Neni to tedy link, je to kopie descriptoru, coz je rozdil ve chvili,
kdy by to bylo napsane obracene - to by se nejprve poridilo stderr jako
kopie (aktualniho) stdout a pak by se zmenil stdout - tim by se ale
nezmenil cil jiz drive porizene kopie.

	Vyrizuje se to zleva doprava, vyjimkou je presmerovani do programu '|',
ktere se vyrizuje jako prvni.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz