cron nechce cronovat-probudilo se to

Vladimír Benc v.benc at volny.cz
Thu Oct 12 07:10:54 CEST 2006

Dne Thu, 12 Oct 2006 06:26:25 +0200
Jaroslav Votruba <jaroslav.votruba at keytec.cz> napsal(a):

> tak se to včera vzpamatovalo samo od sebe.Netusim proc mu to trvalo
> tak dlouho,kdyz ma nacitat crontab kazdou minutu.

No pochyboval bych o tom, ze se to "vzpamatovalo samo". V tomto OS jsem
si jiz zvykl na to ze situace sou jen dve - funguje/nefunguje. Nestalo
se mi, ze bych nejakou nefungujici vec nechal vyhnit do stadia, v
kterem se rozbehne sama.

> vyvetlete mi prosim nekdo co dela nasledujici v cronu
>
> /dev/null 2>&1

pokud nejaky prikaz zapisuje pres ..... > /dev/null tak na null posila
pouze stdout a stderr porad bezi mimo. a to 2> znamena, ze ma i stderr
nekam presmerovavat a to &1 znamena do prvni pipe (jak bych to
pojmenoval, pipe to neni, je to redirect) tzn prave ten /dev/null ktery
je jako prvni redirect.