Kamerovy dohled

Jech jech at email.cz
Tue Oct 10 21:33:48 CEST 2006

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Mozno by stacila i ta cedula a na stene nejaka nefunkcna kamerka.
> :-)))
>
> J.

Myslel jsem, ze se to muze stat jen opravdu "mene vsimavym" jedincum, ze
jim odnesou kus HW a nikdo si toho nevsimne. Tak ted posouchejte
perlicku o ktere jsem se dozvedel prave dnes.
Na nasem staknku na Invexu, byla velka plazmova televize na ktere bezelo
nejake intro, ktere dostavalo informace z notebooku, ktery stal na
stanku. Stanek plny lidi a jedna kolegynka tam byla jen kvuli tomu aby
hlidala vsechen HW pred ruznymi nenechavci. Tak tento NB zmizel behem
asi 5 sekund, kdy se otocila do kuchynky, protoze na ni nekdo volal.
Jelikoz neposil NB data do aplikace na zobrazeni neustale, tak aplikace
jeste chvilku bezela a potom spadla.

Fakt dost hruza. ;-)

Takze ....

Hlavne ze jsme meli na stanku 4 kamery Vivotek ;-)

Jech.