Kamerovy dohled

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Oct 10 09:23:09 CEST 2006

> ja mam dobrou zkusenost s kamerami Vivotek, konkretne s typem 7137.
> Vsechny kamery jsou pripojene na ethernet a nektere i pres WiFi.
> Zkuste www.vivotek.cz

Ja mam dobrou zkusenost se vsema moznejma kamerama. Viz:
http://www.nekropolis.cz/

Trochu jsem se stoural v spca5view - viz porty. (na mojem webu obrazek
vpravo - silnice)
To je ovladac na celkem velke mnozstvi levnejch usb kamer. Celkem funguje,
jsem schopnej ho spustit na spoustu kamer, ale pozor - usb kamery maji
vetsinou dost mizernej obraz, zarne reakce na zmenu jasu/kontrastu, zadne
filrtovani sumu a ani nic podobneho.
Myslim, ze by to chtelo jeste schopneho programatora, kterej by
naprogramoval automaticke korekce.

Trochu lepsi zkusenosti mam s cctv kamerama (obrazek vlevo - zahrada)
To je realizovane pomoci karty typu bttv (cipset BT878 - vetsina
nejlevnejsich TV tuneru a graberu do PCI) a k tomu pripojena nejaka levna
kamera, daji se koupit bezdratove varianty, dratove maji vetsinou o trochu
lepsi obraz.

Pak uz je otazka jak si naplanovat skladiste pro obrazky. Ja pouzivam metodu
"foceni" a ukladam jpegy, je to dobre v tom, ze se snadno uklizi, mazou
stare a schovavaji aktualni. Je to ale trochu neefektivni na diskovej
prostor.

Jindra