Podpora Promise FastTrak TX2300 vs 5.5-RELEASE

MeX mex at active.sk
Tue Oct 10 14:11:59 CEST 2006

On Tue, 2006-Oct-10 at 11:58:01 +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Aha, ja z dotazu nepochopil, ze se neco takoveho chystas teprve koupit.
> S ohledem na zminku  o pouzitem chipu jsem predpoklada, ze uz ho nekde mas.
>
> 	V takovemhle pripade se ti ovsem muze stat, ze ziskas zkusenosti s
> provozem radice s jednim chipem, ale koupis radic (stejneho obchodniho
> jmena) s vice ci mene jinym chipem. A ten bude fungovat vice ci mene
> jinak nebo vubec. Takze pozor ...

S tym som zmiereny, taketo riziko som ochotny podstupit. Ale sanca,
ze zistim aky je pouzity chip na radici moznost omylu znizuje. Bol by
som samozrejme radsej, ak by sa mi podarilo najst nejaky radic, ktory
funguje spolahlivo a bezproblemov. Deficit informacnej bazy, kde by
bol zoznam HW, ktory je (ne)podporovany pod FreeBSD (nieco ako HCL SUN-u)
mne osobne velmi chyba. V pripade aktivity, ktora by si dala za ciel
vytvorit podobnu znalostnu bazu vytvorit by som do nej urcite prispel
svojou troskou.

OT: ak by mal niekto na predaj, aj starsi, P-ATA alebo S-ATA RAID radic
(resp. pseudo RAID) funkcny (bootovatelny) pod FreeBSD 5.5 resp. 6.1 budem
vdacny za sukromne ponuky priamo na moj mail. Povodne som hladal S-ATA
radic, kedze nove seriozne P-ATA RAID radice uz nie su v predaji, ale P-ATA
radic by tiez riesil moju situaciu, kedze sa jedna o stroj starsieho data.

MeX