Podpora Promise FastTrak TX2300 vs 5.5-RELEASE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 10 11:58:01 CEST 2006

MeX wrote:

> .. problem je, ze ja ten radic nemam k dispozicii, cize tento
> vystup nemozem ziskat. Prave preto sa pytam tu pritomnych..

	Aha, ja z dotazu nepochopil, ze se neco takoveho chystas teprve koupit.
S ohledem na zminku  o pouzitem chipu jsem predpoklada, ze uz ho nekde mas.

	V takovemhle pripade se ti ovsem muze stat, ze ziskas zkusenosti s
provozem radice s jednim chipem, ale koupis radic (stejneho obchodniho
jmena) s vice ci mene jinym chipem. A ten bude fungovat vice ci mene
jinak nebo vubec. Takze pozor ...