php4 + php5

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 2 13:04:08 CEST 2006

Vladimir Dvorak napsal/wrote, On 10/02/06 12:53:
> ano, php4 lze nainstalovat - jedna se o CLI + Apachi modul. Bohuzel
> nelze tam doplacat php4-extensions, bez kterych je instalace k nicemu.

	Panove, zda se, ze vam unika drobnost. Snazite se vyuzit standardni
system (system portu) pro resei (z hlediska tohoto systemu)
nestandardniho pozadavku.

	A zatim se, zda se mi, vydavate cestou "jak zalhat standardnimu
systemu, aby nepoznal, ze se po nem chce neco neobvykleho".

	To ale neni cesta k reseni. Tim mozna dosahnete zdanliveho vysledku
(system zradu nepozna a udela co chcete) ale to neznamena, ze dosahnete
funkcniho vysledku - porty si navzajem mohou prepisovat dulezite soubory
a/nebo konfigurace. Ty porty nejsou oznaceny jako konfliktni proto, ze
to nekomu vyslo v kartach - ale proto, ze skutecne nemohou jen tak
jednoduse byt nainstalovany oba soucasne.

	Musite zjistit proc jsou porty oznacene jako konfliktni a nejak vyresit
tyto nalezene konflikty - ne vymyslet, jak je "jen" utajit.

	Resenim, ktere nevyzaduje aby byl problem zkouman a pochopen do hloubky
je jiz zmineny jail, jinak ale musite problem skutecn epochopit - a pak
ho vyresit ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz