davkove prejmenovani adresaru

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Oct 2 10:49:09 CEST 2006

prosim  o postrceni spravnym smerem.Potrebuji prejmenovat hafo adresaru
a nechce se mi to delat rucne,zaroven to pojimam jako cviceni v
programovani v  shelu.
Ma konstrukce
for i in .* ; do mv -i "$i" `echo "$i" | sed
s/.\{9\}[0-9]\{4\}.*/"\N\{10-13\}.*/"` ; done

by mela delat nasledujici
vsechny adresare  prejmenovat tak,aby se prejmenovali adresare
obsahujici 9 libovolnych znaku  a nasledujici 4 cislice a pak libovolny
pocet znaku na N a 10-13 znak  a vse co je za nimi.Hlavni problem je v
tom,ze neumim pracovat se sedem(jsem schopnej nahradit neco v
textaku,ale vyuziti pro prejmenovani je pro me spanelska vesnice).Man mi
nijak moc nepomoh,navic jsem vygooglil,ze sed pro BSD a linux je
jinej(prej).Podle googla pouzivaji na prejmenovani souboru sed
s/........,ale v manu o tom nic neni,takze nevim,jestlu to je jen pro
soubory,nebo i adresare.Nejspis tam mam i jine chyby,ale diky sve
nezkusennosti nejsem schopnej zjistit jaky.Mohl by mi nekdo poradit?

pro lepsi pochopeni uvedu priklad-treba to jde udejat jednoduseji
adresar  7499 301 0035---2352-tox potrebuji prejmenovat na N0035---2352

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz