slovensky web

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Sep 27 16:56:54 CEST 2006

> Ja teda osobne, aj napriek tomu, ze po cesky rozumiem, nie som schopny
> pisat ceske texty

  ^-- Suhlasim. Redakcia jedneho nemenovaneho ceskeho casopisu sa ma
pokusila prima:t pisat clanky v cestine. Po prvom pokuse sa rozhodli, ze
radsej presvedcia redakcnu radu, aby schvalili uverejnovanie clankov v
slovencine. Moja cestina bola nepouzitelna, a to sa ratam este ku
generacii cechoslovakov.

> a myslim si, ze by nebolo vhodne miesat ceske verzie
> so slovenskymi.

  ^-- Nesuhlasim. V cestine je tak vela technickej dokumentacie -- najma
tlacenej -- ze Slovak si ani nevsimne, ze cita nieco v cestine. Naopak to
moze byt trochu vacsi problem, ale ako som uviedol vyssie, cesky casopis
nemal problem uverejnovat technicke clanky v slovencine, ani neviem o tom,
ze to niekedy citatelom vadilo. Nazvime to utvrdzovanim Slovensko-ceskych
vztahov. ;-)

J.