slovensky web

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Tue Sep 26 22:26:17 CEST 2006

Ahoj Daniel,

Daniel Gerzo wrote:
> Hello users-l,
>
>   chcel by som sa opytat slovenskych ucastnikov tejto konferencie, ci
>   by sa tu nasli nejaki z nich, ktori by sa chceli zapojit to prekladu
>   webovej stranky do slovenskeho jazyka; dajte mi prosim vediet ci tu
>   taki su, potom vymyslim nejaky plan ako by sme to zrealizovali.

pred dvoma rokmi som uvazoval presne nad tymto istym (web, handbook
atd.) v slovenskej verzii. Avsak nakoniec som dospel k tomu, ze by to
nemuselo zozat uspech (urcite nie ako one man show) nakolko cestina a
anglictina nam problem nerobia (ostatne vyzvu posielas na freebsd.cz
konferu, a nie na freebsd.sk).

Mozno mas nejake konkretne dovody, pre ktore prekladanie ma zmysel
(okrem subjektivneho patriotizmu), kazdopadne velmi rad pomozem.

Martin