PF+PRIQ

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 14 14:55:15 CEST 2006

Cizek.Milan napsal/wrote, On 09/14/06 14:32:
> ano, ted uz jsi to pochopil. Me to take zarazilo, protoze takova komunikace by opravdu mela prochazet jen samotnou kartou (bridge). Ale jak uz jsem se jednou presvedcil, nemusi to tak vzdy byt. Chovani je stejne, jako uz kdysi mnou diskutovany problem - ifconfig wi0 -apbridge. Tak jsem premyslel, jestli PF si neco podobneho automaticky nevynucuje - aby mel jeste vetsi kontrolu nad komunikaci.

	Aha, me uplne uniklo, ze soucasti konfigurace je to, ze FreeBSD dela
jeste take softwarovy repeater ...

	U IPFW mohou prochazet pravidly i pakety v ramci zpracovani na druhe
vrstve. Jak je to u IPF to nevim. Kazdopadne mam dojem, ze nejsi zdaleka
prvni, kdo ma problemy se soucasnym provozovanim slozitejsiho routeru (a
router s prioritizaci je slozitejsi) a repeateru soucasne na jednom stroji.

	No, necham odpovedi na nekom, kdo ma s timhle zkusenosti. ja bych to
resil patrne tak, ze bych tyhle dve funkce oddelil na separatni stroje
(kdyz uz bych z nejakeho duvodu nemohl pouzit hardwarove AP, coz bych
preferoval).

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz