Re: PF+PRIQ

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Thu Sep 14 14:32:20 CEST 2006

>  	Ted me ta otazka vlastne dosla. Tedy, doslo mi, ze mi zrejme nedosla.
>
>  	Je soucasti otazky informace, ze spolu nemohou komunikovat klienty v
>  ramci jedne logicke IP site (sit, se spolecnou adresou site a maskou) ?
>
>  	Takova komunikace ale preci pres router nema vubec prochazet ...

Ahoj,
ano, ted uz jsi to pochopil. Me to take zarazilo, protoze takova komunikace by opravdu mela prochazet jen samotnou kartou (bridge). Ale jak uz jsem se jednou presvedcil, nemusi to tak vzdy byt. Chovani je stejne, jako uz kdysi mnou diskutovany problem - ifconfig wi0 -apbridge. Tak jsem premyslel, jestli PF si neco podobneho automaticky nevynucuje - aby mel jeste vetsi kontrolu nad komunikaci.

U toho parametru apbridge se to dalo myslim jeste navic poznat z flagu interface (mam za to, ze tam neco ubylo - BRIDGE?/PROMISC?). Overoval jsem to u tohoto PF problemu, nicmene tady se flagy nemeni.

Milan