mysqldump-problemek

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Sep 14 06:28:42 CEST 2006

> Pokud se dela zaloha pro pripad ztraty dat v nejake konkretni databazi,
> je lepsi mit kazdou databazi v samostatnem souboru vcetne CREATE
> DATABASE a USE,
jde mi konkretne o DB s dochazkou. protoze se ale casto stane,ze vedouci
neco opravi spatne, a pak Db domrsi takovym zpusobem,ze je lepsi ji
vytahnout ze zalohy a puvodni smazat.

je nejaky nastroj na kopirovani DB primo v Mysql. Neco jako je pro
kopirovani tabulek |create table account2 like account;

aby ji to zkopirovalo vcetne prav a dalsich nalezitosti? Jedine co me
napada ,tu DB vydumpovat a naimportovat pod jinym jmenem,ale netusim,jak
k puvodni db vyexportovat i prava a uzivatele. Abych si moh odladovat
scriptik a neposkodil puvodni DB.

Dekuji.