mysqldump-problemek

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Sep 13 14:04:29 CEST 2006

>  Nicmene
> chybejici opravneni rozhodne nezpusobi selhani importu.

je to možná scestná myšlenka,al e myslím si,že pokud se mi DB  tak
domrší,že ji budu muset dropnout,nesmažou  se v DB mysql i zaznamy,ktere
k te smazane DB nalezi?

> Vse potrebne se da vycist z manualu, ktery je dobre dostupny i zde:
> http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=mysqldump&manpath=FreeBSD+6.1-RELEASE+and+Ports&format=html

to jsem samozrejme procital,ale nemohl jsem se niceho dobrat
> Ackoliv to mozna nezni moc logicky, tak CREATE DATABASE a USE se tam
> pridava patrne jen v pripade pouziti volby -B (CREATE DATABASE and USE
> statements are included in the output before each new database), ktera
> slouzi primarne k dumpu vice databazi - ale i kdyz se uvede jen jedno
> jmeno DB, tak uspesne dumpne jednu DB a prida k tomu i potrebne CREATE a USE

zkusim to,prinejhorsim to pridam do restaurovaciho scriptu

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz