freebsd mysql a 2 procesory

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Tue Sep 12 10:50:27 CEST 2006

dobry den,

mam 2 procesorovy server, ktery jsme kdysi nainstaloval s GENERIC jadrem
6.0 a na tom serveru jsem zrpovoznil mysql (5.0.neco a postupne jsem to
vyupgradoval na 5.0.22). pote jsem upgradnul system na 6.1 a zaroven
prebulidil kernel na vyuziti 2 procesoru. Stale mi ale mysql vyuziva jen
jeden procesor, jeden z procesoru mam stale 100% idle.  Muj dotaz je,
zda je nutne pote co jsem prebuldil kernel pro dva procesory take
prebulidit mysql nebo je to od mysql uplne odstinene a mam hledat chybu
nekde jinde?

diky

martin Zdrazil