prosim o pomoc se scriptem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Sep 8 16:22:30 CEST 2006

Jaroslav Votruba wrote:
[...]
> mysqldump -a -Q -c --user=$USER --password=$HESLO $DATABASES > "$CESTA
> $NAMEBCUP"
>
> ####PRVNI VEC CO SE MI NELIBI###
> #pokud do DATABASES napisu vic DB prestava mi to
> fungovat(logicky),bohuzel nevim jak to vse upravit ,aby pro kazdou DB co
> vypisu do DATABASES mi to vytvorilo zalohu a log

Pokud se mohou vsechny databaze ulozit do spolecneho souboru, pak na tom
radku pro mysqldump patrne chybi -B nebo --databases, v zakladu totiz
mysqldump prijima pouze jedno jmeno databaze. A kdyby lenost nebyla tak
silna, tak se to pise v manualu k mysqldump celkem zretelne "Normally,
mysqldump treats the first name argument on the command line as a
database name and following names as table names."

Pokud se maji ukladat do samostatnych souboru, pak je to potreba
provadet napriklad pres ten jiz zmineny cyklus
for i in $DATABASES
ale to bych tu jiz opakoval ostatni.

Miroslav Lachman