prosim o pomoc se scriptem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 8 15:26:15 CEST 2006

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 09/08/06 14:44:

> mohl by jste mi take vysvetlit co presne dela set --  (pro budouci vyuziti)

	Ten toho umi spoustu. Manual to popisuje na nekolika stranach. V tomto
pripade ale vyuzivam jeho schopnost rozparsovat radek za nim uvedeny na
jednotlive parametry a vlozit je do promennych stejne, jako by tam byly
po volani scriptu (nebo funkce) s parametry.

	Promenna $* se pak rozexpanduje do vsech techto parametru.

	Jak uz tu padlo, pred psanim scriptu je 'man sh' vedomostnim minimem ...

	Nicmene, pak mi doslo, ze to vlastne melo fungovat i tak, jak to bylo
predtim. Kdo vi, proc to nechodilo ...

> to jsem zatim neresil,ale asi budu kontrolovat jestli je velikost
> souboru vetsi nez xxx kb

	Ano to nezarucuje, ze je kompletni ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz