PF+PRIQ

Michal Koblizek michal at dvorska.net
Fri Sep 8 13:10:31 CEST 2006

Milan Cizek wrote:

> Ahoj,
> jeste bych se rad vratil k jedne veci, ktera mne docela zaujala. Mozna jen
> spravne nechapu funkcnost...
>
> Ty mas frontu iface0_voip (i další) a resis 2 odchozi smery. Nemel bys ale v
ano resim dva odchozi smery. Ale resim to proto, ze tohle moje QoS je
dano i na pruchozich routerech (ne jenom na koncovych) a proto v jedne
fronte resim spojeni z adresy port voip na jakoukoliv jinou adresu a v
druhe fronte resim spojeni z jakekoliv adresy na adresu portu voip
(obdoba dport a sport IPtables v Linuxu). Ale vzhledem k tomu ze se
vsechno shapuje na odchozim toku neni to stejne, jako kdyby se ti hazel
prichozi a odchozi tok dohromady. Proste se ti tam hazi destination port
a source port.

from any port $voip to any
from any to any port $voip

Z tohohle by to melo byt videt. Doufam ze sem to nezamotal jeste vic.

Michal