PF+PRIQ

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Sep 8 00:44:23 CEST 2006

> pass out quick on $iface0 inet proto udp from any port $voip to any
> queue iface0_voip
> pass out quick on $iface0 inet proto udp from any to any port $voip
> queue iface0_voip

Ahoj,
jeste bych se rad vratil k jedne veci, ktera mne docela zaujala. Mozna jen
spravne nechapu funkcnost...

Ty mas frontu iface0_voip (i další) a resis 2 odchozi smery. Nemel bys ale v
takovem pripade pro každý tento směr mit frontu vlastní? Takto mi pripada,
ze se ti musí oboje data michat do te jedne fronty a pak ti to musí nutne
shapovat mnohem drive (pokud zaroven data odchazi na obe strany). Nevim
jestli jsem se vyjadril jasne, trochu me to tve reseni ale mate.

Milan