Failed to enable the 'httpready' Accept Filter

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 6 12:42:31 CEST 2006

Jaroslav Votruba wrote:
> z niceho nic mi po restartu nechtěl chodit apache-hodilo to tuto hlášku
>
> No such file or directory: Failed to enable the 'httpready' Accept Filter
> [Sun Sep 03 02:07:29 2006] [warn] (2)No such file or directory: Failed
> to enable the 'httpready' Accept Filter

Bylo by take dobre uvadet verzi Apache, jelikoz jich je ted v ports
nekolik. Z hlavy vim o 1.3, 2.0, 2.2 (kazdou z nich nekde pouzivam),
mozna je v ports jeste i 2.1, ale to nevim jiste.

Odhaduji, ze mate verzi 2.2, ale ma kristalova koule je dnes hodne
zamlzena...

Pokud se jedna o cerstvou instalaci Apache 2.2.x (tedy nejsou tam
konfiguraky od predesle verze 2.0 - tenhle upgrade neni tak uplne
"bezbolestny"), tak by se defaultne nemel accept filter spoustet. K tomu
se do /etc/rc.conf pridava apache22_http_accept_enable="YES", coz
zajisti natazeni patricneho modulu (pokud neni filtr zkompilovan primo v
kernelu), predani volby httpd a to pak zajisti pouziti/nepouziti toho,
co je v /usr/local/etc/apache22/Includes/no-accf.conf

tedy:
<IfDefine NOHTTPACCEPT>
    AcceptFilter http none
    AcceptFilter https none
</IfDefine>

Ale jak rikam - to vychazi z me domenky, ze mate verzi 2.2 po upgrade z
2.0 a pouzitim starych konfiguraku, ktere neobsahuji <IfDefine NOHTTPACCEPT>

Jestli je moje domenka spravna, to nam pravdepodobne sdelite vy :o)

Jinak je samozrejme mozne natahovat accept filtery pres /boot/loader.conf
accf_data_load="YES"
accf_http_load="YES"

sam to tak delam, protoze Apache nespoustim pres RC scripty, ale pres
daemontools

S pozdravem
Miroslav Lachman