Failed to enable the 'httpready' Accept Filter

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 6 10:20:57 CEST 2006

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 09/06/06 08:33:
> z niceho nic mi po restartu nechtěl chodit apache-hodilo to tuto hlášku

> No such file or directory: Failed to enable the 'httpready' Accept Filter
> [Sun Sep 03 02:07:29 2006] [warn] (2)No such file or directory: Failed
> to enable the 'httpready' Accept Filter

> řešení je tohle
> je treba spustit
> kldload accf_http

> takže vše chodí jak má, ale jde mi spíše o to proč se to stalo

	Nevim, jak Apache spoustite - pokud k tomu urcenym scriptem v rc.d s
parametrem start, pak ten si naloadovani modulu zajisti sam.

	Pokud ho spoustite nejak jinak, je treba si to osefovat taky sam nebo
ho spustet s parametrem -DNOHTTPACCEPT

	Co se zmenilo ovsem nepovim - neco urcite. Na odhad mame prilis malo
informaci.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz