DNS a DHCP

jaroslav.votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Aug 24 22:40:16 CEST 2006

asi to tak jednoduchy neni. Konfiguraky bych mel mit OK,ale pokud chci
spustit named vyhodi mi to chybu

Aug 25 04:29:45 server1 named[1348]: starting BIND 9.3.1 -u bind -t
/var/named
Aug 25 04:29:45 server1 named[1348]: could not configure root hints from
'named.ca': file not found
Aug 25 04:29:45 server1 named[1348]: loading configuration: file not found
Aug 25 04:29:45 server1 named[1348]: exiting (due to fatal error)

dela at spoustim binda co je v systemu,ale i pokud ho tam pridam z
balicku. Co je to ten named.ca a co tam mam konfigurovat. Nikde jsem o
tom nenasel ani zminku-vsude se jen pise ,jak je to jednoduchy,jak se
upravi konfiguraky a vse jede. Asi jsem nějakej jinej :-((

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz