FreeBSD a cluster

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Aug 22 22:10:26 CEST 2006

:-) V tomto projektu si zadna rizika nemohu dovolit, takze pokud mi
nekdo primo nepotvrdi, ze to nekde videl uchozene, nemam narok tam
FreeBSD protlacit.
Dokonce mam pocit, ze to bude casove tak, ze nebudu mit ani prilis mnoho
casu na laborovani.

Rozfazovat jsem se to snazil, ale bohuzel je to cele postavene tak, ze
na hlavnim poli bude centralni uloziste (~10TB) a pak budou 2-3 clustery
pracovat a vyuzivat tohle pole. Pak podle potreby by se do clusteru
pridavaly dalsi servery.
Druha, skromnejsi varianta je pouzit laciny HW na rozjezd a pak po roce
to vymenit za clusterove reseni (to je varianta ke ktere se klonim ja).
Ale zalezi na investorech pro co se rozhodnou.

Cele to je planovane tak, ze pokud se do toho pujde, tak s plnou paradou
- loadbalancing a maximalni dostupnost.
Proto si nemuzu dovolit riskovat, ze zvoleny OS nebude tyhle funkce
podporovat.

Ondra