znackovy server - kto ma co rozchodene

Frank Tomes frank.tomes at gmail.com
Tue Aug 22 11:31:03 CEST 2006

On 8/21/06, Juraj Lutter <freebsd-users-l at wilbury.sk> wrote:

> Inak ak clovek chce skusit nieco nove, tak potom rada X2100 od Sun
> Microsystems vyzera velmi zaujimavo (aj ked, certifikaciu to ma len pre
> Solaris a Linux...)

Pouzivame tri servery Sun X2100, po vic jak pulrocnim bezchybnem
provozu nam u dvou serveru odpadl disk z gmirroru. Po vymene disku u
jednoho serveru nasledoval bezproblemovy provoz, u druheho disk vypadl
za nekolik dni znovu. Dalsi vymena disku prinesla zatim za nejaky cas
dalsi vypadek.
Cim to je jsme zatim nezjistili. Ty odpadle disky v jinych strojich
funguji, nic jim neni. Uz jsem tuto situaci popisoval v jinem threadu.
Mame na tom FreeBSD 6.0.